søndag 3. juli 2011

Shamukjole “Omnia vincit amor”

DSC_9590

Kjærlighet avler kjærlighet, kjærlighet overvinner ALT.
Det tror jeg. Å tro gir styrke, styrke er kjærlighet til seg selv. Gir man kjærlighet til seg selv gir man mer kjærlighet til andre, og gir man kjærlighet til andre får man flerdoblet tilbake.
Kjærlighet avler kjærlighet.

DSC_9588

Jeg har sydd en kjole i deilig tykk og god fleece.
Lilla og feminin, med ultrafeminine og romantiske detaljer.

DSC_9595
DSC_9596

Kjolen har fått applikasjoner på skjørt og høyre arm.
Det er romantisk blonde i halsen, knappepynt, hette og ribb i ermene.
Kjolen har masse flotte detaljer som gjør den unik, spennende, deilig og perfekt for deg som har hjertet fylt med kjærlighet!

Størrelse: 38

DSC_9597

7 kommentarer:

Trine sa...

Åh så fiiin! Feminin ja, så det oser! Love it! :)

Shamu sa...

Tusen takk Trine! :-))

Heilt spesiell sa...

Skikkelig fin! Likte godt blonden i halsen, det ble prikken over i`en. Vanligvis er jeg litt motstander av hjerter på kjoler- "alle" syr jo det, men her var det veldig fint og fasongen på hjertene likte jeg godt.

Lisbet sa...

Denne var jammen nydelig :-) Har du foret hetten innvendig også?

Shamu sa...

Tusen takk for ros! :-)
Jeg styrer selv unna hjerter på voksenkjoler, men jeg var skrekkelig romantisk og syns det passet litt. Dessuten er jeg for å kunne variere symbolikken, og siden jeg aldri har hatt hjerte på en voksenkjole så syns jeg at jeg kan ha ett par kjoler med det nå. hehe..

Lisbet - Hetten er foret ja. :)

LilleLeo sa...

Den var veldig, veldig fin! Jeg likte også veldig godt blondene.

duBedåre sa...

OMG! Denne skulle jeg hatt, selv om hverken størrelsen eller egentlig fargen er helt meg. Gjett 1 gang hva det står på gifteringen min, da? (o: