torsdag 7. juli 2011

Kjole “Flower Power and SummerJoy”

DSC_9622

Dette nydelige kaninstoffet har jeg spart og spart og spart på, for skal man først klippe i det, så skal det bli perfekt.
Jeg er i full gang med Prosjekt “Ryddesøm før flyttedrøm”. Jeg har bare litt over 2 uker på meg, så jeg har det travelt.
Målet er å få klippet mest mulig ferdige prosjekter innimellom sying, slik at jeg kan sy og sy og sy når jeg er en uke på ferie i Flekkefjord, før vi flytter dit. Da kan symaskinen stå på spisebordet hos mamma, slik at jeg kan kose meg på kveldene mens ungene ser barneTV og sover. O-lykke!

Kaninstoffet er klippet i, og jeg håper dere syns kjolen ble verdt det.
Jeg er nøgd og glad!

Jeg elsker store applikasjoner, farger og lek, så det har jeg prøvd å formidle i denne sommerkjolen.

Størrelse: 3 år, med ekstra levetid kamuflert i lange ribber.

Kjolen kan kjøpes i
butikken.

DSC_9619

13 kommentarer:

sjeroks sa...

Fantastisk flott kjole, å ja det var virkelig verdt det;D

Shamu sa...

Å TAKK!! Da kan jeg puste ut.. hehe..
Klem klem

Heilt spesiell sa...

Ohlala favoritt denne her ja!!!!

Hegeslilleboble sa...

Knallfin kjole!!

Annwes sa...

Herleg, sommarleg kjole!

Hobbymegher sa...

Nyyydelig!! :D

Trine sa...

God kveld!
Ja den var verdt det, uten tvil! Kjolen er bedårende! :)

Anna GL (Ekte heimelaga) sa...

Herlige blomster! :)

knuffel sa...

Den var helt herlig!

Lisbet sa...

Kjempe fin kjole glad blir nok den som får denne til slutt

Shamu sa...

Tusen takk skal dere ha! :-))

Unknown sa...

Hei! for en innholdsrik og fin blogg!! hvor får du tak i stoffer? her i området er det bare Stoff og Stil..har du kanskje noen nyttige adresser?

Shamu sa...

Takk for ros! :-))

Jeg kjøper stoffer diverse steder, også S&S.
Sjekk ut:
cethodesign
textart
sydilla
tamo
eller eventuelt nettbutikker fra USA, de har ofte rekordkjapp levering. :-)