tirsdag 19. juli 2011

Overlocken er FRISK! Fantastisk kjapp service!

Jeg har nevnt det før, men jeg ELSKER god service!
Mine 3 maskiner er kjøpt på to forskjellige steder, og jeg må innrømme at jeg nok må ha valgt kremen av kremen innen symaskinforhandlere.
Jeg er strålende fornøyd med serviceen fra både Kreaktiv på Kvadrat og Sysiden.no.
Begge steder kan det med å yte det lille ekstra, som gjør at en føler seg spesiell. DET er en vinner innen kundebehandling; vi liker jo alle å føle oss spesielle og unike. Vi er jo ALLE sammen unike!

259966_2072344843747_1098677058_32385855_7154397_n

Denne gangen vil jeg skryte av sysiden.no og deres reaksjon på en någet stressa eier av en stk syk Babylock imagine.

Som noen kanskje fikk med seg, så streiket symaskinen min forrige søndag.
Manisk og desperat sender jeg melding til daglig leder hos sysiden.no både på sykroken.no (syforum) og på FB. Ka då despo?
Jeg må innrømme at døgnåpent krisetelefon hadde vært å foretrekke….

Mandag morgen ringer jeg ham og får avtalt hasteaksjon.
Symaskinen får pakkelapp per e-mail og jeg ringer en stk venn for å få oss fraktet med bil til posten.
Overlocken blir sendt med hastepost mandag ettermiddag til Drammen for rep, TORSDAG kommer den HJEM!
Himmel og hav. Dette er mer enn hva jeg kunne forvente!

Min kjære Babylock Imagine er frisk som en fisk og jeg kan nå sjonglere mellom kjoler og vesker. Jeg kan sy ALT!

En positiv ting kom det ut av den syke overlocken min.. jeg fant igjen gleden i veskesøm! Hurra for sysiden.no, hurra for frisk babylock og HURRA for lykkelig MEG!

3 kommentarer:

rett og vrang sa...

Det var kjapt!Min var til rep i mai og er fremdeles PYTON!Jeg hater når det ikke er mulig å få stramme sømmer og jeg IKKE skjønner noe!Fine vesker!Ha en supersydag med hilsen fra Synnøve

Eva Mari sa...

Skulle bare mangle, Shamu! Det er klart universet bare samarbeide med en slik solstråle som deg!

Kooooos deg med friske maskiner og nygjenfunnet veskemoro!

Klem fra Eva Mari :)

Shamu sa...

Ja, sysiden var KJAPP denne gangen! Fantastisk!
Takk for veskeros rett og vrang. :-)

Eva Mari - Tuuuusen takk!! *smask*
Jeg storkoser meg og har egentlig ikke tid til å flytte! hihi.. Sy sy sy!

Klem på morgonquisten :-))

PS. Hvordan får du til å lage bold tekst her i kommentarene? html?