fredag 15. juli 2011

Shamubag “Toppfart”

DSC_9711

Når man er midt i en spennende krim, og syr samtidig, så kan det blir plutselig mange detaljer, da man ikke har tid til å stoppe, man må trekke ut tiden sånn at man får hørt mest mulig før det blir natt…
Denne vesken har jeg lekt og lekt med, ikke minst har jeg KOST meg med den!

DSC_9708

Pyntesømmer, pyntestoff, masse lommer, knapper, magnetlås og ja.. Møøe detaljer og møe stæsj.. men viktigst av alt: PRIKKER!
Jeg elsker kombinasjonen mørk dongeri og hvite prikker på rød bakgrunn.
Dette kan kombineres i det uendelige, og det er fare for at jeg gjentar suksessen i andre kombinasjoner senere.

DSC_9713

Jeg har av gammel vane brodert navnet på vesken på hanken, sammen med noen små hjerter for gledens skyld.
Man skal være glad, selv om man er i farta, til og med med TOPPFART!
Travle damer er kreative damer, damer som får til alt de vil, med kjærlighet!

DSC_9696

Vesken skulle legges ut for salg, men ble kapret i døra av en av mine kjære kjolekunder. Gøy gøy!
Nå skal vesken reise til Danmark på danseferie. Jeg vet at den GLEDER seg!

DSC_9700DSC_9695

5 kommentarer:

Unknown sa...

Å vilken härlig väska! Hela din blogg är fylld med fina alster!

knuffel sa...

Helt enig i at kombinasjonen dongeri og rødt prikkestoff er en favoritt!

Trine sa...

God morgen!
Det var jeg som skulle truffet deg i døra! Veska er knalltøff og søt på en gang, å jeg ville hatt den! Er det lov å lifte noen detaljer fra denne når jeg får tid til å sy meg ei veske selv?
Den blomstrete veska er SÅ glad! :)
Ha en fin dag!

Misemor sa...

Knalltøff!
Solklem fra meg =)

Annwes sa...

Skal seie du får rydda i stofflageret ditt, og masse fint blir det ut av det! Denne veska her synest eg var ekstra fin :-)