søndag 17. juli 2011

Shamubag “Make a change”

DSC_9737

Flower Power, farger, blomster, musikk, frihet, dans og naiv glede over livet, blind for alt man ikke vil se og åpen for alt man ønsker å se.
Jeg elsker Hippietiden, fargene, gleden og lekenheten.


(bildet lånt fra google)

Mye gjør meg glad, men fargerike stoffer fra det glade 70-tall gjør meg yr.
Dette sengetøyet drar jeg frem om igjen og om igjen, man kan ikke gå lei.
Det er nydelig, nostalgisk og perfekt i fargene.

Vesker i dette stoffet blir aldri feil.

DSC_9733

Vesken har fått hvitt for med lommer til det man måtte trenge på den øde landevei. Gitar er det ikke plass til, men notene kan den romme. Masse noter.

Utenpå lommen har man applikert en diger hvit blomst. Blomst på blomster er aldeles ikke smør på flesk.. om om det skulle være det så ikek det heller feil om man lever lavkarbo. Jo mer, jo bedre. Kroppen blir glad!

Vesken kan du få kjøpt i butikken, så løp og kjøp. Eller dans!

DSC_9734

4 kommentarer:

rockefår sa...

Hei igjen, det var egentlig denne veska jeg ville kommentere stoffet på - ikke fordi 7 seconds ikke er kul, men det var dette stoffet jeg mente som en "fellesnevner".

karna sa...

Så stilige vesker, og det blir litt sjel når de har navn ,-)
ps! det samme med kjoler

Trine sa...

God morgen gledespreder!
Fantastiske vesker....igjen! -SMILER-
Ønsker deg en fredfylt og kjærlig, og ikke minst en kreativ sommerdag! :)

Shamu sa...

rockefår - Dette stoffet er fantastisk, og jeg hadde blittt overrasket om ikke du også elsket det.. hehe..

karna - Tusen takk! Sjel er fint. ;-)

Trine - Tusen takk for at du sprer glede tilbake!! Klem
Ha en nydelig uke. HEr regner det.. men hva har man regntøy til... *mantra*