søndag 3. juli 2011

Kjole “Frøys Elefantparty”

DSC_9606-2

Frøy sin datter elsker elefanter og trenger virkelig en elefantkjole.
Til Frøys fortvilelse var “Dancing Queens” for stor..
Hun spurte pent om jeg kunne sy en i str 3 år, noe jeg selvsagt kunne.
Heldigvis hadde jeg akkurat nok stoff til en kjole til, så her er resultatet.
Igjen er det kun små rester til applikasjoner. Fiiine lilla elefantene! Smilefjes

Nå håper jeg damen er like fornøyd med denne kjolen, og ikke minst at hennes lille solstråle vil ELSKE den.

Kjolen er sydd i Elefantjersey, lilla og brun ribb og en liten bit lilla velour.

Størrelse: 3 år

DSC_9609-2

3 kommentarer:

primrose sa...

Dette blei ein herleg kjole, har sjølv brukt det elefantstoffet til å sy ein singlet-kjole til dottera mi og det er berre sååå kule elefantar og lilla og gult er knall!!!

Anonym sa...

Damen har allerde dødd litt av lykke! Den er nydelig, gleder meg til at lille frøken skal danse rundt i "elefaff" kjole. Tusen hjertelig takk!

Shamu sa...

Tusen takk primrose! Elefanter er virkelig alltid en vinner. Søte, gøye og vakre dyr! <3

Irene - Jeg er kjempeglad for at du liker kjolen. Det er en glede å få lov til å kle opp en ekte elefantelskende 2-åring. hihi.