fredag 15. juli 2011

Shamubag “Fuglekvitter eller Twitter”

DSC_9678

Er du på Twitter?
Det er jeg, og veldig mange andre. Det er noe eget ved det å bare kunne slenge ut en kommentar, en følelse, en tanke, ett bilde, en link eller en sang, fuglesang – egentlig helt uten mål og mening, også får man kontakt med andre som hører deg akkurat der og da. Noen ganger blir man jo faktisk kjent med folk der inne også, og hvem sa at internettbaserte vennskap ikke er ekte vennskap?
Noen av mine aller beste venner har jeg truffet på internett, via sosiale medier, forum og andre steder.
Verden går fremover og vi prøver å følge med!
Følger du med?

DSC_9681

Vesken er sydd i mørkeblå babycord, mønstrete blått bomullstoff og applikasjonspynt på fremsiden.
Innsiden inneholder diverse lommer til mobil, sjokolade og solkrem.

Vesken er perfekt til igrunnen alt. Den liker seg på shopping, strandtur, ferie, venninnebesøk, skole, jobb og tivoli.

Vesken kan du kjøpe i butikken. Førstemann til mølla. Tjohei!

DSC_9682

3 kommentarer:

karna sa...

Så mange fine vesker du lager!

Misemor sa...

Så flott og praktisk veske. Liker at de har lommer inni også.

Du, nå ble jeg litt nysgjerrig på Twitter, det er helt nytt for meg.

Solklem =)

Shamu sa...

Tusen takk for ros! :-)))

Misemor - kos deg med twitter, eller Google+ når den blir tilgjengelig. Det skal være enda bedre. :-)