onsdag 1. oktober 2008

Tunika "Vinterblomst"

HPIM1214

Kjempesøt tunika sydd av ett gammel sjarmerende sengetøy fra 70-tallet, funnet i en krok på Fretex.
I'm in love! 
Det er 2-3 små nupper hist og pist på stoffet, akkurat nok til å gi det sjel og og deilig historie.

Jeg har kantet med lilla kantebånd, og det er brukt turkis ribb i armene for god og lang passform.
Halsen kan lukkes med en skjult trykk knapp. Jeg har pyntet med en vintage hvit knapp.

Tunikaen passer perfekt sammen med buksen "Blomster i vinterland".

Størrelse: 80-82

Tunikaen kan kjøpes i butikken.

HPIM1217

1 kommentar:

mamma i nord sa...

Fy søren. dette er noe med det lekkreste jeg har sett på lenge, og for meg som fortsatt elsker blått var dette helt fantastisk.

Har du tegnet mønsteret til Tunikaen selv ?
Fikk iallefall tips her om hva jeg kan bruke de 3 sengklærne jeg kjøpte på brukthandelen her :-)