torsdag 9. oktober 2008

Shamubag "Hvor dro Kløver?"

HPIM1333
HPIM1332

Jeg har spilt noen runder kort i mitt liv. Jeg er ikke særlig god. Ganske dårlig sånn egentlig. Men, til mitt forsvar, jeg er utrolig god til å tape.
Noen ganger, eller ganske ofte, så mangler man akkurat det kortet man trengte.

Denne veska er så full av kjærlighet, at den nesten sprenges.
Den kunne trengt en kløver 9 for eksempel for å veie opp alle hjertene.
Men hvor dro Kløver?

Veska er wondershön. Jeg elsker dette stoffet.
Kraftig gøy canvas mikset med svart cord.
Rødt og svart er magisk sammen. Litt sånn mektig. Man blir litt rettere i ryggen, sant?

Applikasjonen er samme stoff som inni veska.
Det er montert 3 lommer inni, for kortstokker, sjokolade eller en hubba bubba?

Veskens navn er selvsagt brodert på hanken.

For å lukke igjen vesken, kan du benytte deg av den innebygde magnetlåsen. Den er god.

Mål: 36 x 33 cm, hanken er 97 cm lang.

Vesken kan kjøpes i butikken.


HPIM1334

Ingen kommentarer: