onsdag 15. oktober 2008

Bilderas fra standen vår på katteutstilling

HPIM1390
Shamu med lue, Chios med skjerf.

Her er mine saker, pent oppstillt.
De strikka tingene er det min kjære mor som lager. Nyyyydelig arbeid.
Når den nye nettbutikken min er oppe og går, skal hun få en egen underkategori for sokker, tøfler, kluter og annet snacks. :)

HPIM1347
HPIM1348
HPIM1349


Min kjære venn og snuppe, samt min datters stemor Tone, er en ekte englemaker. Hun driver "Chios Englemakeri" hvor hun produserer de nydeligste skatter av nips og pynt som er nødvendig for ett vakkert hjem.
Hun hadde høyre side av standen. :-)

HPIM1345
HPIM1350
HPIM1351


Og her ser dere alle kattene vi delte lokaler sammen med.
Det var LITT støynivå der inne... hehe...
HPIM1356
HPIM1360
HPIM1360  


Tone hadde med seg 4 katter.
Og gjett hva, Ine ble Norgesmester! Hurra!!!!
Søte jenta! :-)
HPIM1364


De aller søteste i lokalet, var jo våre to medbragte barn.
Sander og Cathrine brukte timene på spill, kjøp av lodd, kakespising, gjemsel, lesing og diverse aktiviteter jeg ikke fikk med meg. hehe..
De koste seg og var med begge dagene. :-)
HPIM1389

2 kommentarer:

Cronchios sa...

Såååå koselig med et lite referat fra helgen!! Jammen meg var det en laang helg,men jeg koste meg kolosalt masse.En bedre selger og parner kunne jeg ikke hatt med. Ungene tror jeg vil huske denne helgen leeenge..og vi gjorde stooort inntrykk på en god del damer i miljøet...;-)) hehe

Og så at katten min ble Norges mester..helleminhatt...jeg har enda ikke landet hehe

stoooor klem fra meg....

Villblomsten sa...

Hei :-)

det er vel en britte jeg se på armen , ikke sant ? :-)

Gratulerer !! :-)