torsdag 23. oktober 2008

Sniktitt og bønn om tips og råd

Vi er i gang (eller, jeg kan jo ikke programmere, så det er nok min kjære som er i gang) med å lage ny nettbutikk som skal ligge på www.shamu.no


Vi har masse planer, og jeg har en fantastisk dyktig mann som lager masse kule finesser bak sida, slike som kun jeg ser.. mohahaha... *knis*

Når det gjelder designet på sida, så begynner det å ta form. Mye mangler enda, men jeg vil gjerne gi dere en smakebit på hvordan den kommer til å se ut... +++

Jeg blir veldig veldig glad for tilbakemeldinger og tips om ting vi kan gjøre annerledes.

Den første sida her viser det som blir velkomst sida. Her skal de 10 nyeste produktene ligge.
Det skal komme en generell tekst øverst også, men så langt har vi ikke kommet.

Nyheter

Dette neste bildet viser ett produktbilde.
Man klikker seg inn på produkttype i menyen på venstre side. Velger feks. "bukser" og går inn på ønsket bukse.
Her kan man gjøre direkte bestilling og få varen lagt i en handlekurv.


Produkt
Vi kommer til å ha innloggingsystem på sida, slik at man ved neste handel ikke trenger legge inn adresse, samt at man kan holde styr på tidligere bestillinger og følge dem.

Jeg kommer til å ha en egen "Custom order" på menyen, slik at man fremdeles kan sende direkte mail og avtale bestillinger utenom ferdige produkter i butikken.


Hva syns dere? :-)

4 kommentarer:

Cronchios sa...

Synes dette ser kjempe flott ut jeg!!! Skikkelig herlig gladfarge på sidene. Kjekt med nyheter på første siden og sååå proft bestillingsystem. Detta kommer til å blir kanooon bra. Kom liksom ikke på noe å pirke i...enda;-))..hihi.

klem

Anonym sa...

Det ser ut som det blir kjempebra synes jeg!! Så flinke dere er.

Anonym sa...

Jeg er enig med de andre, det ser kjempeflott ut. Og tankegangen din følger jeg - og er enig.

Nogette sa...

Jeg synes det ser veldig bra ut, veldesignet og ryddig, og ikke minst stilig. Hvis jeg skal komme med noen tanker er det å ha en "kontakt oss" knapp på toppen, der du har "butikk" og "om", og at du etterhvert som butikken har vært åpen litt og du har fått spørsmål og gjort deg erfaringer, at du kan ha en FAQ (frequently asked questions) del på samme sted. Uansett, masse lykke til med butikken, kommer nok på besøk der skal du se;)