onsdag 1. oktober 2008

Bukse "Blomster på kryss og tvers"

HPIM1199
HPIM1203 

Superdeilig bukse i rød babycord. Sååå myk og deilig!
Jeg elsker kombinasjonen rød og orange, det er så friskt og lekkert!
Når man da putter på forede lommer som matcher, i vintage stoff fra 70-tallet, så burde det bli nærmest perfekt.

Hvis man da også leker litt, og setter lommene på kryss og tvers.. eller for å si det på en annen måte, man må ha armene på kryss og tvers for å putte hendene nedi.. jo, da kan man kalle det en ekte barnebukse! hehe..

Buksa ble moro den, og den sitter godt på min lille villbass.

Jeg er usikker på om jeg skal selge denne. Så jeg må ha den litt i tenkeboksen en stund.

Størrelse: 86-98

HPIM1201

2 kommentarer:

mamma i nord sa...

For en dødskul bukse.
Den er så spesiell att jeg ville absolutt ha beholdt den selv.
Det lomme stoffet var alldeles nydelig.

Jes sa...

Underbara byxor!!!! Färgerna är verkligen fina tillsammans, Tyget du valt till fickorna är ju helt fantastiskt.