mandag 14. november 2011

Varm og GLAD Gi-bort hos Shamuen!

Give away

Først og fremst: jeg er SKIKKELIG dårlig på å lage bilde med tekst, bildecollage osv… jeg trenger ett lynkurs sånn ca FORT.
Sjekk min eminente amatørsak over her, hva? haha.. jaja.. den gjør sin misjon, og jeg håper dere vil være med på en aldri så liten førjuls-gi-bort hos meg.

Vi har flyttet!! Juhuu! Endelig er vi inne i huset vårt i Flekkefjord!!
Syrommet er ikke på plass enda, men siden symaskinen er på reperasjonsferie, er det helt greit.. ett par dager til i det minste.

For å FEIRE vår innflytningslykke, vil jeg gjerne gi bort en heklet LUE!
Tanken er å ha trekning 1. Desember, for å feire JULEmåneden som vi alle elsker! Tjohei!
Premien er en valgfri heklet lue, av de luene som ikke er solgt i butikken 1. Desember.
Det er ganske mange luer der, så jeg håper det skal være noe for en hver smak.
Alle luene er i 100% ull. Deilige og mye og fryktelig glade.

For å være med kan du hanke inn lodd ved å gjøre følgende:

1. Kommentar her på dette innlegget
2. Legge deg til som følger i bloggen
3. Trykke “liker” på Shamu – Facebook
4. Dele Shamu – Facebook på din Facebookside
5. Dele konkurransen på din blogg. Du må gjerne låne mitt “proffe” bilde om du ønsker.

Altså, du kan få HELE 5 lodd!!! Gratis gratis!

Husk å skrive i kommentarfeltet hvor mange lodd du tar.

I mellomtiden GLEDER jeg meg til 1. Desember!!!
Tenk om nemlig DU skal få slippe å fryse på ørene i vinter!

PS. Du trenger ikke ha egen blogg for å delta, skriv navn og mailadresse i kommentarfeltet, så tar jeg kontakt om du vinner. Smilefjes

30 kommentarer:

Tina sa...

Så gøy! Selvfølgelig ønsker jeg meg lue, og følger er jeg allerede, det skulle vel bli to lodd;)

PS: kommer snart til Flekkefjord for å handle fantastisk mat i bakeriet:)

anita sa...

så gøy, dette blir jeg med på, er følger fra før, liker og deler på facebook. det blir vel 4 lodd, skulle ha lagt ut på min blogg også,men det vet jeg ikke hvordan jeg gjør....

Sydrøm sa...

Jippi, endelig give away hos deg ;)
Full pott på meg ;)(5 lodd)

rockefår sa...

Yes, jeg vil gjerne være med på 2 lodd.

Camillaeli sa...

Hvor er den fin!
Jeg er med på 2 lodder.

astrid sa...

Jeg er selvfølgelig med, og tar hele 4 lodd!

Mvh astrid.d@gmail.com

3prinser sa...

Jeg er med! Så morro :) 5 lodd til meg - har gjort hele pakka :)

Anonym sa...

Liker deg allerede og kan godt tenke meg å være med i konkurransen! :)

Liv Kjersti

Unknown sa...

Heihei! Selvfølgelig blir man med på denne! Og fordi man er så glad i å reklamere for andre blogger, så tar man like så godt 5 lodd:)

Misemor sa...

Så flott. Jeg trekker to lodd for kommentar og følger jeg, da. Håper på vinnerlykken. =)
Klem ToneB

Trine sa...

Prøver lykken med to lodd.

Bondekåna sa...

Gratulerer med nytt hjem! Flekkefjord er en finfin by ;)

Jeg blir gjerne med på giveaway :)

Jeg prøver vinnerlykken med 5 lodd!

Klem Bondekåna

krajamaria sa...

Blev så glad när jag såg din fina mössa i mina favoritfärger! :) Är gärna med och tävlar om den! En lott på mig tack!

Eple sa...

Så bra GiBort! Jeg vil veldig gjerne være med på denne trekningen. Fin lue på bildet :)

Jeg trekker to lodd :)

Administrator sa...

Så morro!! Jeg er såklart med, jeg følger bloggen OG facebook, og reklamerer lett både på facebook og i bloggen min. Så..da blir det kanskje 5 lodd? ;) *klem*

Anonym sa...

Jeg tar 1 varmt luelodd!!

Dagrun

Husmorspira sa...

Ja, er selvfølgelig med på å feire når en kan trekke et lodd :)

Flott premie!

Julebord sa...

Kjærlighet denne bloggen, holde oppe det store arbeidet ønsker deg alt godt..

Julebord

greta sa...

Digger luene dine. 3 lodd :))

stines gullfine sa...

E tar 5 lodd :) Luer e jo et must nå!
Må bare si at e syns det e så morro med alt du lager, du e flink, kreativ og fargeglad. Og at du gir alle tinga morsomme navn e så gøy!!

Ann Tove sa...

Sleng meg med i trekninga. Det blir tre lodd på meg. Inspirerande blogg du har.

Hello sa...

Vilken trevlig utlottning. Tack! Och grattis till flytten!

Jag tar två lotter; kommentar och följare, men på bloglovin (gills det?)

Heidi Merethe sa...

Ja dette vil jeg gjerne være med på. Du lager veldig mye fint! To lodd til meg.

Hilsen heidi.orsal@neasonline.no

~Anna~ sa...

Ooooh! Denne kan jeg ikke gå glipp av! Jeg tar de 3 første loddene! :)

Små og store gleder sa...

Så stilige søskenbukser du har sydd. Jeg vil være med i trekningen din :) og tar 4 lodder.

Kirsten sa...

Da har jeg kommentert, lagt meg til som følger, liker Shamu på facebook og delt link til Shamu på min side! 4 lodd skulle det bli da... Kjempeflott giveaway!

Grete sa...

Ei glad lue er akkurat hva jeg trenger! Et lodd på meg!

karna sa...

Jeg vil også være med!
Et lodd til meg.

Eilen sa...

Da blir det 2 lodd på meg, et lite innlegg på bloggen min om giveawayen din og denne lille kommentarer. Veldig mange fine luer du har heklet :)

Innestemmen sa...

Så jo ikke denne før nå, jeg... Håper jeg rekker det =)
To lodd til meg, komment og følger.
Klem Siv