torsdag 24. november 2011

Sjal “Mormors varme”

mormors varme 2

Min kjære mormor er 96 år og bor fremdeles hjemme.
Hun er en nydelig dame som jeg har ett fantastisk godt forhold til. Da jeg var liten tilbragte jeg de fleste ferier med mormor, og dette er minner hun nå daglig prater om. Jeg blir like rørt hver gang vi mimrer om de små magiske øyeblikkene vi hadde sammen. Lykke!

Nå er ikke mormor så sprek lenger. Hun sitter mye i ro og tenker.
Da er det ikke vanskelig å forstå at hun ofte fryser, selv med varmepumpe og vedovn.

Ett deilig englemaskesjal i ull, tykk og deilig Eskimogarn, vil nok varme skuldrene hennes godt tenker jeg.
Dette sjalet skal hun få i julegave, og jeg håper det får lov til å gjøre jobben sin hver dag, og ikke pakkes ned til penbruk…

Mormors varme

3 kommentarer:

Frk. Fryd sa...

Så nydelig! <3 Det får stå på kortet at det er til hverdags;)

Shamu sa...

Takk, det var ingen dum ide.
Heldigvis skal jeg feire julen med henne, så da skal jeg fortelle det til henne også. hehe..

Blondinejentashobby sa...

Nydelig i den fargen:-)