torsdag 24. november 2011

Sjal “Plommeengler”

008-2

Å hekle englemaskesjal er ikke bare bare for en nybegynner.
Alle sier det er så lett… det var ikke det.

Dette er mitt 3. sjal… jupp, man kjører litt feil rekkefølge her. Men mitt første sjal må jeg feste trådene på, og mitt andre sjal ligger på syrommet, så jeg orket ikke hente det for å ta bilde av det.. i morgen i morgen, men ikke i dag.

Dette lilla lykkesjalet heklet jeg sist uke, da jeg skulle ha hekledag med mamma og Åse. De ville lære å hekle englemasker.. de syns heller ikke det var så lett, eller jeg er dårlig å forklare.
Det fine med at de ikke fikk det til da, var at vi faktisk må ha enda en hekledag.. og det er jo bare GØY!

Dette sjalet er heklet i lilla Eskimo, 100% ull og det skal snart pakkes ned og gis bort i julegave. Håper mottakeren blir fornøyd. Smilefjes


010-2

2 kommentarer:

Blondinejentashobby sa...

Så flott det ble. Min tålmodighet var nok ikke tilstede en dagen. Kan tenke meg at mottakeren blir fornøyd og kan holde seg var i vinter:-)

Shamu sa...

Bare vent til du har fått dreisen på det, du kommer til å hekle sjal i alle farger.. hihi