fredag 25. november 2011

LP-skåler m/stett og multifunksjon–markedsproduksjon!

LP skål to

Det er snart julemarked i Kirkegata i flekkefjord.
8.-10. Desember er det duket for brukskunstmarked midt i gågata og jeg skal være med!
Ikke helt riktig forresten, jeg skal til Sandnes 10. Desember og se min eldste datter danse på “Steps” juleforestilling i Sandnes Kulturhus. Gjett om jeg GLEDER meg!
Men torsdag og Fredag står jeg med varmedress og varm lavkarbo-kakaosjokoladefløte og selger Shamu-julegaver!! Tjohoo!

60s LP skål

Du som følger bloggen min vet jo at jeg elsker å sy og så smått har begynt å hekle.
Men jeg er en evig, kreativ boble som ønsker meg nye hobbyer HELE tiden…
Min kjære mann klager over at jeg må holde meg til ett par ting.. vi har ikke plass til alt stæsjet! hihi..

MEN, jeg syns det er morsomt å ha litt flere ting på bordet når man skal ha julemesse/marked. Og Disse skålene er jo supermorsomme!

Hvit LP skål

Jeg er ekstra stolt over å ha funnet min egen lille vri på dem, med stett under.
De blir liksom litt mer Pynteskåler da. På en måte. Morsomme ihvertfall.
Nå ønsker jeg meg RØDE LP-plater. Tror jeg skal lokke Kjære ut på E-bay på utkikk.


Svart LP skål

Jeg tenkte å ta med meg noen av disse skålene på julemarkedet og se om det er noen interesse for dem.
Er det ikke morsomme julegaver? Til den som har alt?
Til den som elsker musikk, den som er retro, den som er opptatt av morsomme, unike ting, eller den som mangler en skål, en lysestake eller en blomsterpotte?


Skål til pynt som den er, til twist, mandariner, knapper, eller karameller?
LP skål profil

Lysestake til kubbelys? Denne legger du merke til på spisebordet….
LP lysestake blå


Putter du ett lite diskre fat nedi, kan du bruke den som blomsterpotte for årets julestjerne.
Vakkert!!

Julestjerneskål

Jeg har foreløpig 3 ferdige, men har planer om å lage flere. Det er jo så GØY!
Men hva er en grei pris å ta for disse syns du? Jeg heller mot helt usikker…

LP skål mange

5 kommentarer:

Linda sa...

Kjempe artig med slike skåler,har laget en del jeg også.Det ble virkelig tøfft med den stetten under:)

Anja sa...

Dette var kjempeflotte skåler!!! Fikk lyst til å prøve selv, men har bare 2 stykker, og de henger på veggen til pynt.... Vanskelig å sette en pris.... Anja.

Line sa...

Så flotte de var med stett. Og ikke minst opp ned med kubbelys. Har laget meg et par av disse selv, kanskje jeg må prøve med stett. Ang. pris så har jeg sett dem inne på epla.no for alt fra 90-200.

Zopp Design sa...

Stilige skåler.

Ta turen innom bloggen vår for å bli med på julelotteriet vårt. ;-D

Trine sa...

Takk for kommentar hos meg! Velkommen. Og du lager jo masse fint hele tiden - Det vet jeg jo fra Sykroken! Fin dag :)