tirsdag 29. november 2011

Redesignkjole “When you wish upon a star”

DSC_0469

Her i Flekkefjord har vi allslags fantastiske butikker. Jeg storkoser meg på shopping i denne lille byen.
Hver lørdag har “loppebutikken” åpen. Det er en butikk som fungerer litt som Fretex, bare mye billigere og morsommere.. en anelse mer personlig, for å si det mildt. Elsker å gå på skattejakt der! 

Sist lørdag fant jeg en mengde vakre juleduker, og er det noe jeg mangler så er det juleduker!
Jeg kjøpte MANGE!

DSC_0468

En av disse juledukene klippet jeg istykker, rett og slett satte saksa i den og durte på… denne skulle nemlig få lov til å bli julekjole til lille Alea.
Hun hadde bursdag på søndag, og siden hun elsker kjoler, ville jeg sy en julekjole til henne, som hun kunne få lov til å pakke opp – innimellom alle lekepakkene.

DSC_0523

Gjett om hun ble GLAD?!

DSC_0467

kjolen har samme mønster på begge sider, men har fått to store grønne knapper i front.

Størrelse 6 år, slik at den også passer neste år. GØY!

DSC_0470

4 kommentarer:

rockefår sa...

Artig og fin julekjole - knappene gjorde prikken!

Jeg har sydd et redesign skjørt fra julebrikke og mammas gamle linskjørt. (Ikke blogget enda.) Hadde det med på marked uten at det blei solgt så hvis mellomsten vil ha det så får hun det.

I en Sving sa...

Så stilig kjole da :) Kan tenke meg at det er en liten snuppe som blir knallfornøyd :)

Har en liten julegave som skal deles ut på bloggen min. Kan hende nissen kommer til deg hvis du stikker innom og blir med.

Villblomsten sa...

Kjempeflott kjole :-)
Jeg har leitet etter juleduker på Fretex , for niesen min ønsket seg en slik kjole :-)
Men det har ikke vært min tur til å være den heldige enda :-)

mamma i nord sa...

Så utrolig morsom vri med juleduken.

Ble en kjempefin kjole, og skjønner godt att snuppa ble glad.

Gratulere med overstått bursdag i huset.

Klem Tanja