onsdag 5. mars 2008

Jeg har ikke sy-ferie!

Hvis dere syns jeg er litt treg med å legge ut nye innlegg, så er det en grunn til det.
Det har ingenting med dårlig fantasi, lite sy-lyst eller rett og slett latskap å gjøre.. hehe..
Kameraet vårt er ødelagt, så jeg får ikke tatt noen bilder.

Mens vi venter på nytt kamera i posten (om ca en uke) syr jeg for fullt.

Jeg har vært en uke på husmorferie hos Jubel hvor vi har virkelig falfartet i stoffer og mønstre og ideer.
gleder meg veldig til å vise noe av det som er sydd, og ikke minst til å lage det som er planlagt oppi hodet.. hehe...

Håper dere er tålmodige, det kommer snart masse masse nytt her!

Har foreløpig 5 bukser, en forklekjole og 3 luer som ligger klart... ;-)

1 kommentar:

mali-mo sa...

Hei! Jeg syns du lager utrolig spenstige ting. Kjemespennende! Jeg har lagt en link til deg fra siden min, så kan flere finne deg.