fredag 14. mars 2008

Bukse "Iron Maiden do P.o.p"

HPIM0069HPIM0064HPIM0066    HPIM0065

Hva gjør man når sønnen i huset har verdens deiligste bukse, og den blir for liten!!!!
Jo, man redesigner ;-)

Vi hadde en bukse fra Polarn o'Pyret som bare er sååå god.
Den er i størrelse 92 og vel liten til min lille basse på 3 1/2 år.

Etter inspirasjon fra boken "Babycool" har jeg omgjort en kjøpt bukse til en egendeisgnet liten sak.

Jeg klippet av kanten nederst på buksen og sydde på rød ribb fra stoff og stil.
Pyntet lommen i front med ett par røde knapper og broderte en stjerne/blomst.
Bak på lommene fikk den seg ett realt ansiktsløft. Jeg har brodert "Iron Maiden" med noenlunde riktig font og rød broderitråd.

Min kjære mann, buksens eiers pappa, er stor Iron Maiden fan.. og han har fått sønnen til å digge "Eddie" som han sier. Så nå har han en bukse han kan være stolt av, og i tillegg en bukse vi allerede vet er utrolig deilig å bruke. ;-)

Ja til miljø og kreativitet.. hehe..

2 kommentarer:

HanneJ sa...

Utrolig tøff til en liten rockegutt!

Jes sa...

ÅÅÅÅÅ dessa byxer va ju bara sååå Coola. Snyggt jobbat :)