fredag 14. mars 2008

Shamukjole "'First Crew"








Jeg er stor fan av redesign. Det er sååå moro, og ikke minst miljøvennlig! :)
En snill kompis ved navn Øistein har rydda i skapet sitt og gitt meg ett lite overskudd av bla gamle reklame t-skjorter fra Telekiosken.

Den ene t-skjorten ble en deilig myk kjole til Alea.
Samtidig fikk jeg prøvd meg på å sy kantribb i hals og armåpning. Det gikk greit, bortsett fra at den ble litt for stor i halsen. Men da vet vi det til neste gang ;-)

Jeg har pyntet kjolen med knapper, og ble på tross av stor hals veldig fornøyd med mitt redesign produkt!
Flere kjoler av gamle t-skjorter blir det garantert... så nå er det ut på jakt etter morsomme motiv og forhåpentligvis eiere som er lei av dem.. hihi...

Mønsteret har jeg tegnet selv.

Kjolen har størrelse: 80/86

2 kommentarer:

Fit mum sa...

Så deilig den så ut...og fin!
Tøfft gjort å tegne mønsteret selv...har ikke turt det enda. Bruker "blå-kopier" av eksisterende (innkjøpte) kjoler...*pyse*..

Shamu sa...

Tusen takk!!!!

Det er det som er så greit med gamle t-skjorter.. ingen krise om det går galt liksom... hehe...