fredag 14. mars 2008

Bomselue "bomsebaby1" & "Bomsebaby2"





Jeg holder på å lage en bomselue.. det er ikke den enkleste jobb i verden når man ikke har noe utgangspunkt. Men det er definitivt den morsomste jobben. hehe.. Både jeg og min eldste datter har hatt mer enn en latterkrampe under utprøving av fasong på luene... hihi


Problemet er jo at alle luene blir like kule, på hver sin måte.. men jeg klarer ikke å bestemme meg for endelig form... hihi...
Luene er laget for å passe alle størrelser, lik Unoluene og Rangleluene. Men de vil jo se litt annerledes ut på en 1 åring enn en 12 åring (som dere ser på bildene her.)

Disse luene har jeg ikke lagt i butikken, men er det noen som vil kjøpe dem, så koster de 100,- per stykk, siden det er demomodeller.. hihi...

Som sagt så vil det komme flere slike fremover, men endelig modell er ikke bestemt ;-)

Ingen kommentarer: