mandag 17. mars 2008

J&S Bukse "Thomas"

HPIM0126HPIM0128 

For noen måneder siden kjøpte jeg Thomas tog stoff fra USA, med tanke på min Thomas tog gale sønn på 3 år.  
Jeg har ikke turd å bruke det før nå, da jeg ikke har visst hva jeg skulle sy av det.. og jeg ville være sikker på at det var noe som ble vellykket når jeg endelig skulle klippe i stoffet... hehe..
Det er ikke sikkert dere forstår, men dette stoffet er like mye verdt som gull for min sønn... så man kan ikke sløse med det må vite ;-)HPIM0127

Lille Nathaniel er syk om dagen og trengte en oppmuntring.
Så søndag kveld satte jeg saksa i stoffet og sydde ham en J&S bukse. Deilig vid og god og den vil passe lenge. DEILIG!


Det første som slo ham etter mottakelsen var at den skulle spares til vi skulle dra og besøke Thomas toget og hilse på kontrollsjefen... joda... når skulle vi det sa du lille venn? haha...
Men etter en liten stund klarte han ikke holde seg.. så på bildene her leker han så stolt og lykkelig med ny bukse på.

For å være helt sikker, så har han dog en Thomas t-skjorte på og leker selvfølgelig med noen av Thomas togene sine ;-)

HPIM0129

3 kommentarer:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
amylin sa...

Så utrolig morsom bukse! Du er jammen en ordentlig racer på symaskinen. God påske!

Kaos eller ro? sa...

skikkelig deilige de buksene dine Shamu!!!