mandag 24. mars 2008

J&S bukse "Oliver"

HPIM0196

Dette er en skikkelig sommerbukse.
Stoffet er lettvevd og luftig, fargene er harmoniske og spennende!
Mønsteret er jo superkult! Ordentlig retro!

Ribben i livet har jeg sydd litt smalere denne gangen, da jeg har forstått at noen ønsker det også. :-)
Dette gjør at buksen ikke sitter så bra på en størrelse 86, som normale J&S bukser ville gjort. Denne er litt større i modellen og går bra fra ca 2 år.

Ribben er fra stoff og stil.
Buksestoffet er fra Kid.

Størrelse: 2-4 år

Buksen ligger i butikken.


J&S bukse

Buksemønsteret er designet av J&S; Jubel og Shamu.
Vi har tegnet en bukse som skal være vid og god i passformen, samtidig som den skal være stødig i livet og holdes oppe i beina så barnet slipper å trø i den.

Buksa er genial i størrelsen, da den passer barnet i mange år!
Vi har testet ut buksen i størrelse 86-104 år på mine to minste barn. Jenta mi bruker normalt str 80 i bukser og gutten min bruker str 104.
Buksa er litt stor til datteren min, men hun kan veldig fint bruke den. Jeg har allikevel satt størrelse fra 86 på buksen, da det nok er mer riktig.

Buksen er langt fra liten på sønnen min som bruker 104 i vanlige bukser. Han har mye å gå på, og jeg har enda ikke brettet ned ribben på foten. Med andre ord, så kan den brukes enda i lang tid fremover.

Dere kan se actionbilder av buksa på begge barna HER.

Ingen kommentarer: