fredag 14. mars 2008

J&S bukse "Peace & Love"

HPIM0058

Ûberkul bukse i deilig kraftig flanell.
Ikke bare er den varm og god, men den er også ett stort blikkfang!!!

Boblestoffet er fra USA og gir ihvertfall meg skikkelig 70-talls feeling :-)

Den deilige coboltblå ribben er fra stoff og stil.

Buksen har lang ribb i livet og i føttene slik at barnet kan ha buksen ekstra lenge.

Størrelse: 86-104

J&S bukse

Buksemønsteret er designet av J&S; Jubel og Shamu.
Vi har tegnet en bukse som skal være vid og god i passformen, samtidig som den skal være stødig i livet og holdes oppe i beina så barnet slipper å trø i den.
Buksa er genial i størrelsen, da den passer barnet i mange år!
Vi har testet ut buksen i størrelse 86-104 år på mine to minste barn. Jenta mi bruker normalt str 80 i bukser og gutten min bruker str 104.
Buksa er litt stor til datteren min, men hun kan veldig fint bruke den. Jeg har allikevel satt størrelse fra 86 på buksen, da det nok er mer riktig.
Buksen er langt fra liten på sønnen min som bruker 104 i vanlige bukser. Han har mye å gå på, og jeg har enda ikke brettet ned ribben på foten. Med andre ord, så kan den brukes enda i lang tid fremover.
Dere kan se actionbilder av buksa på begge barna HER.



HPIM0059

Ingen kommentarer: