tirsdag 29. april 2014

Sløyfer for Sygalskap!

DSC_4143

Av og til er det moro å ta den litt ut og gjøre noe helt nytt. Tjihii! Jeg har kooooost meg med dette settet!

Tidligere har jeg sydd en genser til Alea med sløyfe på, en påskegenser.
Denne gangen hadde jeg lyst til å inspireres av Fam Irvoll sine sløyfer på føttene. Hun har det i syboka si, men da mener jeg sløyfene er hakket mindre enn mine.
Jeg tok den helt ut, og det syns jeg ble skikkelig GØY.


DSC_4146DSC_4147DSC_4139

Stoffene er fra Kjekk & Søt, Gekko og Stoff & Stil.
Mønsteret fra Ottobre.

Størrelse 8 år.


DSC_4153DSC_4155

Det er viktig å lage glade klær til glade barn, klær det er lov å leke og herje i, og klær som skaper glede og smil og latter.
Jeg elsker farger, mønster, stilkræsj og det lille ekstra. Og det å lage klær til egne barn gir meg lov til å tøye grensene og teste ut nye ting. DET liker jeg godt!

DSC_4161DSC_4167

Ingen kommentarer: