fredag 18. april 2014

Mapper til TonePoneKaffiKone

DSC_3972

Før jul gjorde Tone og jeg en liten byttehandel. Jeg fikk hjemmelagde øredobber av henne, hun fikk mapper av meg. Tone driver Chios Englemakeri, og lager de nydeligste engler og smykker. Ta turen innom og lik siden!
Problemet er bare at mappene fikk hun ikke før nå. Jepp, jeg er supertreg av og til, men hun har jo vært snill å ikke mase også, så da har jeg skjøvet dårlig samvittighet forran meg, og tenkt “i morgen!”, sånn ca hver dag.
Nå for noen uker siden fikk hun dem endelig, men jeg har ikke blogget dem før nå. Treg igjen!

Stoffet har hun valgt selv, og jeg syns de ble skrekkelig fine og søte.
Nå kan hun kose seg med hekletøy og fine mapper, og jeg håper hun får masse stor glede av eplene.

Takk for byttehandelen Tone, jeg elsker øredobbene mine!

Ingen kommentarer: