torsdag 3. april 2014

Kjole “Bambi med smukk soppfeber”

Photo 30.03.14 20 53 15 (1)

Jeg er stoffavhengig så det holder, ser jeg ett fint stoff er det stor fare for at jeg bare må kjøpe det. Helt og holdent uten planer, selvfølgelig, men derimot enda gøyere å pynte opp hyllene med.

Nylig satte jeg meg selv på kjøpestopp, og det holdt i nøyaktig 3 timer.
Like etter ble nemlig dette stoffet lagt ut på Stoffbitene på Facebook og “noen” måtte bare ha det.
For å dempe min dårlige samvittighet, la jeg det ut på SHAMU på Facebook slik at noen kunne få lov til å bestille seg en kjole av det.
Det tok heldigvis ikke lang tid før bestillingen var i boks og jeg hadde offisielle, kloke planer for stoffet.

Kjolen er sydd med rød ribb i ermene og grønn knapp i halsen.
Den er sydd og pakket ned på kveldstid, derav dårlig lys og bilde, men jeg håper dere kan få ett innblikk i hvordan den ser ut i det minste.
Den er SKJØNN!

Håper den lille tulla på 2-3 år vil trives i sin nye bambikjole. Jeg håper også hun teller sopper og danser som ett ekorn hver gang hun svever rundt i den på myke barneføtter. Lovely!


Photo 30.03.14 20 53 23 (HDR)

1 kommentar:

Unknown sa...

The second company we want to focus on is Gulfport Energy (GPOR) which was in fact named in the conference call. The drill results that Gulfport has announced to date all appear to be top tier, with their monster wells appearing to be some of the richest drilled in a wet gas shale play here in the United States, and by extension probably the world as well. This is one of our core holdings in the Utica, and our portfolio, so when we see the big players discussing the company in their conference calls and confirming our belief that the Gulfport is in fact in the heart of the play our confidence that this has the chanel replica potential to be a multi-bagger only increases. We still recommend purchasing Gulfport shares on any pullbacks and think that hermes outlet $50/share is a realistic target, potentially as early as next year depending on the company's ability to drill more wells and get infrastructure fendi outlet in place to tie their wells in.