søndag 20. oktober 2013

Gamle bilder og gamle innlegg virker igjen!



I 2 år har jeg slitt med at gamle bilder over 1-2 år rett og slett ikke vises.
Det har vært sabla frustrerende, da jeg jo har masse innlegg helt tilbake til sommeren 2007 som jeg gjerne vil skal vises.
Det er jo min syhistorie som ligger her.

Ikke minst har jeg lagt ut masse TIPS og TRIX som jeg syns det er moro at kan glede nye og gamle lesere. Nå vises alle disse igjen, takket være en hel fredagskveld med arbeid av min mann. ENDELIG fant han feilen!

Jeg har sittet og lest tilbake i bloggen og blitt full av inspirasjon til å sy masse mer.
Jeg syr jo aldri to like ting, bortsett fra når det er  etterspurt spesielt og godkjent.
Ergo er det mange hundre forskjellige vesker og plagg her i bloggen.
Det er også mange, mange forskjellige mønstre brukt, og flere jeg nå ønsker å prøve meg på igjen.
Deriblandt denne hengslebuksa fra Günther bøkene.

Nei, la oss se til å få sydd!! Jippi!

6 kommentarer:

Eva Mari sa...

Jeg digger det, jeg digger det, jeg digg-digg-digger det! HELT Shamulistisk!

Kjempeklem fra STORfornøyd Emmari/Eva Mari <3

Elisabeth sa...

Så kjekt at alle bildene og innleggene dine er tilgjengelige - du er en stor inspirasjonskilde!

Tråkleguri sa...

Så bra at du har fått orden i sysakene igjen ;-)
Vil jo ikke gå glipp av innlegg i denne sukkertøyposen av en blogg!!

JunePune sa...

Så bra at dere fikk ordnet opp i det da :) Helt supert :)

Elin sa...

Så flott at du har fått fram innleggene din igjen. Det ligger jo mye historikk bak og kjekt å kunne lete tilbake til hvordan man har gjort ting før. Det går snart i glemmeboka. Veldig fin bukse. Du er så flink! Ha en superfin sydag! :-)

Hobbymegher sa...

Sååå bra!
Kanskje jeg må spørre deg om råd, en gang. :P