onsdag 9. oktober 2013

Alt om Håndarbeide Premiere & Konkurranse!

DSC_3681

Endelig er Alt om Håndarbeide – Symagasinet nr 11 / 2013 på plass, og jeg er med på side 3, 40, 41 og delvis på side 69, samt på baksiden! Tjohoo!

Takk til Tone Irèn Anvedsen som har gjort dette mulig for meg, og takk til min kjære mann som sa: “Kjør på!”

Jeg er superstolt av artikkelen. Dette var moro!

DSC_3682
Det med å ha med en gjesteblogger er helt nytt fom dette nummeret.
De er i ferd med å fornorske magasinet og gjøre en del nødvendige og morsomme endringer.
Bladet er mye mye mer interessant nå syns jeg, og det er morsommere å kikke gjennom det.

En stor fordel nå er innholdsoversikten på baksiden. Da er det lettere å se om det er noe man kunne tenke seg å kikke mer på i bladet, uten å åpne det.
En stor fordel for alle oss som ikke abbonerer, men som kjøper i løssalg.

Så, alle sammen. Løp og kjøp! Det kommer i butikkene i morgen 10. Oktober!

DSC_3686

Konkurranse!!

For å feire min blad-debut, vil jeg gjerne lodde ut ett par blader.
Jeg har dem her hos meg, så jeg sender dem direkte til vinnerene.

For å bli med i konkurransen må du gjøre følgende:

1. Signere under dette blogginnlegget med mailadresse
2. Like min Facebookside: SHAMU
3. Linke til denne konkurransen på blogg eller Facebook.
4. Like AOH sin side på Facebook: AOH

Du kan i alt få 4 lodd.

Trekning blir lørdag 19. Oktober klokken 20’ish.


DSC_3689


Klem fra SUPERSPENTE Shamu, alias Anita Thomas.


shamu

23 kommentarer:

Rudolfine sa...

Dette har jeg lyst til å lese, og håper jeg vinner!

(randisv@online.no)


4 lodd til meg, jeg har delt på fb, jeg liker både Shamu og AOH på fb.

Elisabeth sa...

Gleder meg til å lese når bladet kommer!

SiriR sa...

Så utrolig gøy at du er med i bladet!!

Jeg deltar med et lodd:)

hverdags-mamma sa...

Så gøy, Anita!

Tina sa...

tinaktr@haugnett.no
4 lodd til meg :-)

stines gullfine sa...

Spennende!
Tar 3 lodd, e!

Anonym sa...

Så gøy, 4 lodd til meg:)
perbessesen@mac.com
Klem fra Britt.

Terese sa...

Spennende og gøy å få være med i bladet :) gratulerer med det. Jeg blir med med 3 lodd :)

Terese sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Da har jeg både likt, linket og nå: lagt inn en kommentar til deg ;0) Da skulle jeg hanfire lodd da. hilsen hansbe1@hotmail.com

Anonym sa...

Fant ikke bladet på flyplassen i dag, så kjøper et lodd her jeg :-)
Annegsan

Anonym sa...

Ønsker også 4 lodd! jannicke@kristoffersen.nu

Heilt spesiell sa...

3 lodd :)

Annwes sa...

Grattis med reportasje, gler meg til å lese! Håpar å vinne eit eksemplar her :-) Håpar også har at det er mogleg å deltake utan Facebook, har linka på bloggen (2 lodd).

Annwes

Elisabeth Solum sa...

Så gøy Anita! Gratulerer med at du er med i bladet! :)
Jeg tar gjerne 4 lodd! :D
Hilsen Lisa

lisa@plakaten.no

Gro sa...

Har ikke sett på dette bladet, men det kunne jeg tenke meg. :-))

Var sikkert morsomt å få være med!

1 lodd til meg.

Kristin sa...

Jeg vil gjerne vinne et blad, 3 lodd på meg.
Så gøy at du er med i bladet :)

Hobbymegher sa...

Flinke, inspirerende flotte du!
Gratulerer!

Så klart er jeg med i konkurransen! :D

3 lodd på meg! :D

Klem, Torunn.
(lille-t@live.no)

Unknown sa...

Da har jeg også delt blogginnlegget, likt de to sidene og kommentert her :-) Spennende og inspirerende :-)) Min mailadresse er cwbergland@hotmail.com

Anonym sa...

Hei! Dette har eg veldig lyst til å vinne. Eg tar 1 lodd :)

Arnhild (arnhildj"at"phys.ethz.ch)

Birkus sa...

Spennende med endringer :-)
Jeg tar tre lodd
Birkeland.kristin@gmail.com

Anonym sa...

Spennende :)
4 lodd til meg takk :)
Ellen@dabb.no

JunePune sa...

Jeg er med! :) full pakke og 4 lodd på meg :)