onsdag 16. oktober 2013

bukse “Ull Rosa Elefanter”

DSC_3762

Jeg er skrekkelig glad i applikasjoner, og særlig elefantapplikasjoner.
Det kan liksom aldri bli feil.

Denne buksa er sydd i deilig my krinkelull med rosa bomullsribb i liv og føtter.
Applikasjonen er en gammel stoffbit fra 70-tallet, rosa med deilige hvite prikker.
En bruk knapp gjør at elefanten får ett perfekt syn og kan nyte vinteren, varm og god.

DSC_3760

Buksa ble snappet opp på Instagram (Shamu74) da den var rykende fersk, og skal nå straks sendes avgårde til Sofiemyr.

Størrelse: 3-4 år

DSC_3763

3 kommentarer:

Kristin sa...

Så utrolig søt bukse! Elefanter er alltid fint :) Jeg er imponert over krinkelull-produksjonen din :)

Nina sa...

Søte, søte Shamy - tusen takk for koselig kommentar på bloggen min! Og du verden for en flott artikkel det var om det i symagasinet. Jeg deltar ikke i trekningen for jeg har jo kjøpt bladet! Og så flotte bilder av deg!!! Ha en kjempefin uke!!
Stor klem!
Nina

frksnupp sa...

Så mye fint du lager! Det skal jeg huske på, ullbukser får man jo aldri nok av :)