fredag 24. august 2012

Singoalla “Filmkjolen”

DSC_2108

I dag har jeg blitt filmet av noen studenter som skulle lage en dokumentar om håndverk. Underveis måtte jeg jo sy noe. Det ble denne kjolen til Alea.

DSC_2118

Jeg hadde lyst til å leke litt med farger siden det gjør seg på film, men så måtte det være noenlunde plankekjøring for jeg hadde ikke tid eller mulighet til å gjøre feil.
Dermed ble det en kjole i nydelige røde og grønne farger, ispedd hvitt.

Jeg ble strålende fornøyd, og det ble Alea også!


DSC_2090
DSC_2092


Kjolen er perfekt til å danse i, posere i og til helgen skal den fungere perfekt som bursdagskjole.
Har den ikke blitt overlasset med kakerester så blir den med på skolen på mandag også.

Ingenting er så kos som å sy til en 5-åring. Hun er alltid lykkelig takknemlig for mammas sydde kjoler.

DSC_2099

Ingen kommentarer: