onsdag 29. august 2012

Shamubag “To be, or not to be a Panda”

DSC_2158

Jeg har ikke sydd en Panda, nei jeg har ikke det. Men det kunne ha vært, om jeg var i humør til det. I stedenfor ble det en veske som drømmer om å være en panda, eller jaffal ett mykt dyr som blir elsket og kost med og som får være med på alt.
Jeg fortalte vesken under bli-tiøl-prosessen at den skulle få bli nemlig det, elsket og kost med og bli med på alt, men som en elsket veske.
Da ble den glad!

DSC_2160

Vesken er sydd i stødig cord og prikkete canvas.
Knappen er vintage og lommene er klar til bruk.

DSC_2161

Ønsker du deg en klassisk Panda, eller ikke-Panda-veske, så kan du kjøpe denne i butikken. Første mann til mølla!

Eventuelt kan du spare litt tid ved å sende meg en mail til: shamu@speilbildet.com

DSC_2164

Ingen kommentarer: