onsdag 28. januar 2009

MiniMoe Nett "Barnehagekaniner"

HPIM1988

Min lille smask av en sønn fant plutselig ut i går at han ønsket seg en veske med kaniner på.
Når han først bestemmer seg for noe sånt, så glemmer han det virkelig ikke... for å si det sånn.

Sent i går kveld ble han syk med den bedårende omgangsyken.
Midt mellom to oppkastrunder kikker han på meg, smiler og sier: "Mamma, er du ferdig med det du sa du skulle gjøre?"
Heldigvis hadde jeg startet på den, jeg kjenner jo min sønn... men jeg var jo ikke ferdig.
Så i morges var han kjappt ute med samme spørsmål.. og siden vi har den kjekke 48-timers regelen i barnehagen, ja så ble det veske på lillemann i dag.
Gjett om han ble stolt og glad.. og det ble faktisk mammaen også. :-)

Vesken er foret med turkis babycord. Samme stoff er brukt på stjerneapplikasjonen.
Røde knytesnorer fikser lukkebiffen.

Ingen kommentarer: