lørdag 12. juli 2008

Shamubag "Weekend Butterfly"

HPIM0648
HPIM0650HPIM0651

Jeg fikk en bestilling på en fargerik veske.
Damen som har bestillt denne vesken har allerede en Shamubag fra før, så da er det jo ekstra moro at hun ønsker seg en til.

Hun kunne gjerne tenke seg turkist på vesken, så da fant jeg litt turkis babycord som utgangspunkt.
Jeg har brukt noen timer for å finne den perfekte kombinasjon, og endte faktisk opp med å klippe opp en kjole jeg har kjøpt på Indiska for noen måneder siden. hehe.. sånn kan det gå.. men fornøyd, det ble jeg!
Jeg håper bare damen som skal ha vesken er fornøyd også. :-)

Jeg foret med lilla bomull for å både ta opp fargene fra applikasjonen, samt å gjøre veska enda mer fargerik.
Mellom stoffene har jeg foret med fleece for å gjøre den mer stabil. Det samme har jeg gjort inni hanken.

Applikasjonen er pyntet med gamle og nye knapper.
På innsiden er det 5 lommer, som alle er pyntet med pyntesøm.

HPIM0647

2 kommentarer:

Jes sa...

Vilken härlig väska man blir så glad av den, underbara klar bå, superfin applikation.

Shamu sa...

Tusen takk for det! Jeg ble veldig fornøyd selv. Glade farger!