søndag 13. juli 2008

Buserull "Above the Elephants"

HPIM0655
HPIM0657

Jeg har lenge hatt lyst til å prøve meg på å sy topp med ragland ermer. En slik modell gir så mange muligheter til stoff kombinasjoner.
Jeg begynte å klippe i halv tolv tiden i går kveld, og en drøy nattetime etterpå var min første buserull født.
For er det ikke en buserull da? Eller er det en bluse? Jeg tror jeg trenger hjelp til å navnsette denne type topp ja. :-)

Se hvor fint den matchet "Schizofrene Elefanter"!

Størrelse: 80

Det er helt klart at Alea skal få ett slikt sett, bare i en størrelse større. Se så fin hun ble! :-)
Mulig det blir antrekk for første barnehagedag :-)
HPIM0653

8 kommentarer:

Jes sa...

Jättesöt stjorta/tunika, härliga färger, för att inte tala om den fantastiskt söta modellen som bär kläderna.

Klockarbarn sa...

Sköna färger och fint set. Ser ju ut att passa bra i storlek också.
Tack för alla fina kommentarer på min blogg.

Unknown sa...

Herlig modell... du har den er jo heldig som får så mye fine klær... tror nok jeg må begynne med og sy klær igjen... dette er så herlig og se hvor herlig de blir...

Hobbymegher sa...

Utrolig kult stoff! Flott sett! :D

Shamu sa...

Takk skal dere ha alle sammen!! :-)

Anonym sa...

Åh du syr så mye lekker, og jeg elsker fargene. Man MÅ jo bare bli glad av sånne farger.

Anonym sa...

Nok et lekkert sett fra deg, og helt herlige farger.

Fit mum sa...

Schtilig altså!!