lørdag 5. juli 2008

Kjole "Pippi i farta"

HPIM0554

HPIM0555HPIM0557

En søt dame spurte om jeg kunne sy en kjole i Pippi design.
Hun har en liten jente med rødt hår og blå øyne, og da syns jeg at hun skal få ha en kjole med mange farger. En riktig gøyal kjole man blir glad av å se på.

Jeg har kombinert 3 forskjellige bomullsstoffer, grønn, blå og rød, alle med ruter.
I front har jeg sydd en lomme med motiv av Pippi som bærer sin kjære hest.
Ett sterkt forbilde for små søte jenter!

Kjolen er kantet med rødt skråbånd.

Bak i nakken kan kjolen åpnes og lukkes med en liten skjult trykk knapp. Selve åpningen er igjen pyntet med en knall grønn knapp som matcher det grønne rutete stoffet i front.

Jeg håper kjolen faller i smak!

Størrelse: 80

HPIM0559

1 kommentar:

Jes sa...

Vilken underbar klänning :) Snygg kombination av tyg.