lørdag 24. mai 2008

Svensk "utmaning" mottatt

Ja, da har jeg fått en utfordring om å fortelle litt mer om meg selv.
Utfordringen er kommet fra Rino. En fantastisk syerske som his blogg jeg besøker ofte. Hun syr fantastiske voksenklær, og selvsagt også barneklær. Alt i den elskelige retrostilen :-)

3 navn jeg går under: Anita, kjære og mamma
3 ting som skremmer meg: 1. at noe skal skje med barna mine. 2. at min eldste datter skal begynne på ungdomsskolen til høsten og alt det fører med seg. Hun er jo blitt stoooor. *gulp* 3. at vold i nærmiljøet øker. Jeg som trodde byen vår var rimelig trygg...
3 ting jeg har på meg: Veldig glad i myke gode skjørt, jeans og tunikaer.
3 sannheter: 1. Jeg er vimsete. 2. Jeg er evig optimist. Positive tanker gir positive resultater! 3. Jeg er irriterende avhengig av sjokolade.
3 ting jeg virkelig vil ha: 1. Langt lykkelig liv med mann og barn. 2. Sydrømmen oppfyllt. 3. Overlock maskin.
3 gode venner som jeg sender disse spørsmålene videre til: Cronchios, LillePhu, og Jubel.

2 kommentarer:

mali-mo sa...

Så masse fint du har sydd siden sist! Elsker den Pippibuksen. Og så fint stof du hadde fått til oppdraget da! Herlige barnemotiv. KFlott veske også, og kjekt når den har en ekstra betydning, en egen historie som gir den ekstra verdi. Koselig.

Ønsker deg en god søndag!

Anonym sa...

det ligger noe koselig i bloggen min til deg Klem vibbedille