tirsdag 13. mai 2008

Bukse "Sommersnø"

HPIM0625
HPIM0628

Denne buksen har jeg sydd som ett bytte med Sysiden.no.
De har ordnet mitt nye domene, og jeg syr bukse til datteren deres.
Kjempegreit!!
Skal du kjøpe symaskin eller tilbehør, anbefaler jeg disse på det sterkeste. Himla god service er eneste tilbakemeldingene jeg har hørt.

Nå håper jeg bare de blir fornøyde, og ikke minst at buksen passer.

Materiale: Dongeri fra KID, Ribb og mønstret stoff fra S&S.
Mønster: Eget
Størrelse: 74-92

HPIM0623HPIM0624

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempestilig bukse! du er jo bare flinkis jo;-D

Anonym sa...

I over 1 time har eg sette her å bladd og skrollet, blir jo aldri ferdig!!! Dette er den mest fantastiske sybloggen eg noen sinne har vært innom, pleier liksom ikkje være sååå spennende syns eg for alle syr jo mye det samme, men ikkje i denne gården nei!!! Eg e dønn imponerte! UUUutroooolig flotte plagg du syr og at det er repro. er jo heeeelt utrolig og! Nei, denne bloggen MÅ og SKAL på lista mi med EN GANG for her kommer eg tilbake!!!! Eg kunne jo tenkte meg en sånn kose bukse som din sønn har med tog, bare med spidermann til min sønn, det hadde vært kult! Men eg kommer tilbake eg, kooos deg videre med maskinen i mens du! Klem Vibbedille

Anonym sa...

Endelig kunne ejg sende deg en hilsen,maskinen var vrang i går ikke jeg.Mye flott du har sydd beundrer dere som kan bruke symaskin.Buksene og kjolene er jo så søte så en blir "babysyk" her. Ønsker deg en flott dag. :)

Anonym sa...

Heisann! Håper du har hatt en fin 17. mai! Jeg er så imponert over alt du tryller frem med symaskinen:) Nok en knallstilig bukse! Jeg gleder meg til jeg får tid til å ta frem Jan Ove igjen. Akkurat nå er det bare jobb og skole, men 11. juni er jeg ferdig:)
Ha en flott søndag!

khs sa...

Overraskelse til deg i bloggen min =)