mandag 27. februar 2012

Komkomkom på kjole/tunikakurs til Lyngdal!

10. Mars blir en heidundrandes morsom dag, da skal nemlig superflinke Tone fra Kreativ og meg ha kjole/tunikakurs i Lyngdal!
Jepp, vi skal boltre oss i glade damer, fine stoffer og bøttevis med kreativitet, latter og såre fingertupper og knappenåler.
Vil du være med?! Så klabbert!

Kjolen/tunikaen vi skal sy i LIN:

DSC_1305DSC_1210DSC_1315

Du kan velge om du vil ha den knelang som kjole, eller lårkort som tunika, om du vil prøve deg med eller uten ermer, utringer eller ei.
Fantasien stopper deg eller utfordrer deg. Smilefjes 

Passer kurset for meg, sier du?
Dette er kurset for både du som er nybegynner med en smule erfaring - til deg som har sydd en stund men vil lære mer – eller du som ønsker en supertrivelig dag med damer som lider av samme lidenskap som deg:
SYGLEDE!

Send meg en MAIL på shamu@speilbildet.com om du vil være med.

Informasjon:
Dato: Lørdag 10. Mars
Klokkeslett: 10-16
Sted: Sentralt i Lyngdal (adressen får du på mail)
Pris: 1200,-
Inkludert i prisen: 1,5 meter VALGRI FARGE kvalitetss-LIN, glidelås, grunnmønster, mat og drikke

Du må ta med selv:
- symaskin (ikke overlock)
- tråd
- saks (papir og stoff)
- knappenåler
- målebånd
- notatblokk og blyant
- skredderkritt
- bånd, knapper, stoff etc du vil pynte kjolen med

Dere som ikke har hilst på Tone, har virkelig noe å glede dere til.
Hun skravler på inn-og utpust, akkurat som meg, og hun er supergøy og kreativ og virkelig verdt å bli kjent med!

Dette er Tone:


Meg har dere hilst på før:
100000mania


Kjenner du noen som bor i området som du tror kunne tenke seg å være med, blir vi veldig glade om du sprer ordet.

Vi gleder oss!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Skulle ønske jeg bodde i nærheten!!!!!
Dagrun