torsdag 5. juni 2008

Skjørt "Råsa prikkelaura"

172 173 174

Endelig har jeg fått sydd noe til Cathrine!!!


Min eldste datter er snart 13 år, det betyr store plagg som jo er skummelt når man har vendt seg til små plagg.. hehe... kylling ja!
Men det var jo faktisk ikke noe skummelt, ikke i det hele tatt!

Vi tok for oss noen stoffer i går morges, slik at hun fikk velge stoff, stoffkombinasjon og applikasjon.
Så sydde jeg skjørtet mens hun stelte seg, slik at hun kunne ha det på seg i sommersola. Perfekt!

Skjørtet er opprinnelig en 104 størrelse, men jeg har jo puttet på ribb, ergo er det noen nummer større.
Min datter har smale hofter, så det sitter perfekt på henne.

Hvis jeg skal tippe størrelse, vil jeg tro det er en 6-10 år. som vanlig en multistørrelse.. det liker jeg. :-)

JA til klær som varer i mange år!

4 kommentarer:

Jes sa...

Vilken kanonfin kjol, en sån skulle jag vilja ha :)

Fit mum sa...

Den ble kjempefin! Stilig tekstil!

Anonym sa...

Du imponerer til stadighet du!!! Guriland altså!!! Me har ikkje begynt å pakke ennå, men har ikkje glemt deg i forhold til klær me skal kaste, skal huske på deg! Me orke ikkje helt begynne for da går det vel i ett et par uker he he. Men skikkleig bra det skjørtet altså! Flotte farger! Har du tenkt på om Krabbeloftet kunne vært noe for deg???Hadde vært gøy om du kom en tur på Tananger Dagen i morgen så kunne du kikket å sett om det er noe for deg? Eg skal være der, og flere voksne damer som også er på Boden! Hadde vært gøy å hilst på deg gitt! Men koooos deg uansett og ha en herlig sommer helg-neste uke kommer visst regnet!!! Klem og kos fra vibbedille

Unknown sa...

Nydelig skjørt i lekkert stoff, har god smak den dattera di..
Ha en fin kreativ helg :-)