onsdag 18. juni 2008

Shamubag "My Precious"

007

Dette mellom-tettvevde stoffet har jeg funnet på Fretex!
Er jeg ikke heldig? Og samtidig litt frekk.. rett og slett...
På en av mine vante turer innom skattekammeret kom jeg over 4 lengder med dette stoffet.
Det er så vakkert!!! Og så herlig 70-talls!!
I tillegg er det overhodet ikke slitt. Rett og slett en skatt.

Jeg plukket høflig med meg en lengde og puttet på disken.. skulte litt tilbake til hylla, plukket med meg enda en lengde.... sto med lommeboka for å betale, ombestemte meg og rappet med meg de
to siste også. :-)

Så hvis du bor i Stavanger og er litt besviken på at du ikke fant dette stoffet i hylla på Fretex, så er det fordi jeg har dem ferdigvaska i hylla mi med store planer om vesker, jakker, bukser, kjoler.. ja, alt jeg får plass til på mine precious gardinlengder. De fineste jeg noengang har sett!


005

Veska har innside av brun cord, og innerlommer i rød cord.
Den kan lukkes med en solid magnetknapp.

Veskens mål: 40 x 32 cm, hanken er ca 1 meter lang.

021


Vesken kan kjøpes på butikken min.



.

4 kommentarer:

LilleLeo sa...

Fantastisk! Fire lengder!? *dåne* Jeg skal søren meg en tur innom Fretex i morgen den dag!

Jes sa...

Dinna väskor är så finna!!! allihop.

Bravo sa...

Frekk er du vel ikke akkurat. Førstemann til mølla.. såklart skal du ta med deg det du vil ha.
Kule vesker, Shamu!

Marita sa...

Fytti katta, for et varp! Nydelig stoff, og lekker veske!