onsdag 18. juni 2008

Shamubag "Hverdagshelt"

016

Denne vesken sydde jeg en kveld jeg hadde vært hos naboen og fått påfyll av litt etterlengtet energi.
Hun har master i Reiki og jeg har vært hos henne 2 ganger allerede.
Hun er en sånn hverdagshelt alle trenger å ha i nabolaget sitt. Utrolig snill og god dame som er opptatt av alle sitt ve og vel.

Da jeg kom hjem, tente jeg ett stearinlys og satte meg ned og sydde 2 vesker. Wonderbart! :-)

Jeg skulle ønske vi alle ble bedre hverdagshelter.



018

Vesken er sydd av svart cord og ett svart/hvitt stoff som jeg trooooor er kjøpt på Ikea. Ble plutselig usikker.
Kult mønster var det ihvertfall på det :-)

Det er 3 lommer på innsiden og to lommer på utsiden.
Navnet til vesken er brodert på hanken.
Vesken kan lukkes med en magnetlås.

Veskens mål: 38 x 33 cm, hanken er 83 cm lang.



019

Vesken kan kjøpes på butikken.




.

1 kommentar:

Sommerfuglen sa...

Flotte vesker! og kjolen til Alea var kjempeflott!