torsdag 5. juni 2008

MiniMoe Nett "Thomas på tur"

160
163
Min kjære sønn er jo som mange nok har forstått, en ihuga Thomas gutt.

Jeg har sydd ett bærenett som han skal bruke i barnehagen.
Det er mindre enn de vanlige bærenettene, og det er foret for å få bedre form.
Det har også fått en trykk-knapp for å lukke.

Bærenettet skal brukes hovedsakelig til og fra barnehagen for å frakte matpakke, solkrem og skiftetøy.

Lillegutt er megastolt og gleder seg til å komme i barnehagen i Thomas bukse OG Thomas veske. :-)

2 kommentarer:

Fidus sa...

Hei! Jeg har hermet uhemmet etter bærenettet ditt! Men jeg tok hankene i tillegg til de 45 cm, så det ble litt langt til en treårng. Men tusen takk for inspirasjonen, veskem kommer i bloggen etterhvert!

Shamu sa...

Ja, nå er jo ikke akkrat denne vesken min oppfinnelse heller da.. hehe.. Så kjempekoselig å kunne spre litt syglede!

Jeg har kun brukt malen til Knåpmodern på dette Thomas nettet, de andre har jeg som du, endret en masse på målene.

Men når min 3 åring skal bære det selv, så kan ikke hanken være så lang fant jeg ut.
Men neste barnenett skal jg forlenge selve veskedelen md 10 cm, slik at det rommer litt mer. Det burde går bra, så lenge han bærer nettet over skulderen. hehe...