torsdag 1. mai 2014

Tights “Flower is the Power”



Photo 01.05.14 16 38 00I

går kveld var jeg ganske høy på gøy etter DENNE hendelsen, så jeg skvatt opp på syrommet for å rydde litt og inspireres til å sy litt, bare for gøy.
Jeg så dette knallgøye stoffet i hylla mi, og tenkte at det MÅ jo bli en tights til meg selv! Yes!

Photo 01.05.14 16 34 04Photo 01.05.14 16 34 57

Jeg kan ikke huske hvor jeg har kjøpt stoffet, men sånn er det når man har begrenset med hukommelse… haha… man skal være glad man husker veien opp til syrommet! For der er det trivelig og inspirerende å være. Love love love!

Stoffet er jersey, svart i bunn med fargerike og morsomme blomster. PErfekt til jeansjakke og høye hæler. Den fungerte til og med på sykkel i dag. Tjohooo! Jeg syklet til magedanstrening og danset i blomstene mine. Hvilken lykke! Blomster sprer glede, i alle varianter. Ingen tvil!

Mønsteret på tightsen har JEG TEGNET SELV. Veldig enkelt, det kan alle få til.
Jeg har lagt opp nede i føttene med hjelp av overlock, i livet har jeg sydd fast en strikk med bredde på ca 3 cm. Jeg sydde den fast med overlocken og nedfelt kniv, så brettet jeg inn og sydde ned kanten med elastisk rettsøm. Det ble veldig fint resultat og jeg slipper at den vrir seg inni en løpegang.

Nå lurer jeg bare på hvilket stoff jeg skal bruke på min neste tights! Flere blir det nemlig.

Photo 01.05.14 16 36 04 (HDR)

1 kommentar:

AtelieLykke sa...

Riktig så fine,å så gøy å stille ut klærne da lykke til!