mandag 26. mai 2014

Strikk & Drikk i Flekkefjord

Photo 20.05.14 22 19 03 (1)

Annenhver tirsdag klokken 19, arrangeres det Strikk & Drikk på Grand Hotell i Flekkefjord. Utrolig koselig, sosialt og produktivt.
Jeg må innrømme at jeg er usikker på akkurat hvem som tok initiativet til dette arrangementet, men at det har blitt populært og ett morsomt supplement til Flekkefjord Husflidslag, det er det ingen tvil om.
Jeg er fan av begge type håndarbeidssamlinger, og det er morsomt at det skjer noe her i byen.

På bildet over har jeg tatt bilde av siste mann hjem i sene nattetimer, med strikketøy i veskene og gode smil om munnen: Wenche, Åse, Anne Grethe og Mary Ann. Man ser jo lett at de har hatt det gøy!

Photo 20.05.14 19 28 51 (1)Photo 20.05.14 19 29 49Photo 20.05.14 20 49 11

Jeg husker ikke nøyaktig hvor mange vi var samlet, og jeg tok ingen oversiktsbilder i fare for at noen ikke ville publiseres, men jeg vil anta at vi var 16-20 personer denne gangen.
Mamma og jeg delte ei flaske vin, og god mat fikk vi bestilt oss. Skravla gikk i ett og jeg fikk ihvertfall produsert en masse denne kvelden.

Mange jobber hardt med å strikke lapper til det positive og rørende arrangementet “Ull og Omtanke”. Neste gang skal jeg ta litt bilder av dette.
Kan varmt anbefale alle som kan strikke å hive seg på dette prosjektet.
Sist hørte jeg at en enkelt dame hadde strikke 400 lapper, alene!

PS. jeg har linket til Strikk & Drikk-arrangementet øverst i innlegget, der kan du melde deg inn og få info om når neste treff er, hvilken mat som blir servert og litt stemningsinformasjon underveis.


Photo 20.05.14 22 21 43

Ingen kommentarer: