onsdag 6. november 2013

Messestress og hektiske forberedelser




Det blir alltid hektisk midt i nest siste kveld før oppringning. Da kommer man på alt man mangler og skulle hatt og begynner nemlig å panikksy.... Helt normalt.

Etter noen timer på syrommet med red bull og koffeinpiller, er jeg nå høy på gøy og tanker og ideer. Kan nesten ikke vente til det blir dag og jeg kan komme i mål med alt.



Jeg var i manko på mapper, og har nå sydd 13 stk, store og små. Det får holde i første omgang.
I morgen skal jeg sy fleecekjoler til de minste. Søte kjoler til å ha utenpå ullundertøy i barnehagen, med elefanter og annet moro.

Nå gjelder det å få ungene avgårde på skolen og ile opp på syrommet. Sove... Ja, det får vi gjøre innimellom. I går sovnet jeg foran symaskinene og hos frisøren, så alt kan brukes som "seng". Noen fordeler med åh ha hypersomni må man ha. Vi er ikke så vanskelige. ;-)



- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer: