fredag 22. november 2013

Arne og Carlos og messehelg i Stavanger

1470148_449042298533732_1387619934_n

Endelig er jeg i form til å blogge igjen.
Etter to travle messehelger på rad, har jeg nå sovet i en uke, avbrudt av litt hekling fra sofakroken.

Sist helg var jeg på roadtrip til Stavanger med mamma. Vi skulle på Kreativmessa i Hillevåg.
Det var skikkelig moro, selvom det var skrekkelig lite folk der.
Det er en ny messe som har litt å gå på i orhold til å trekke folk. Jeg vil tro at enda mer annonsering er nødvendig, for messa var virkelig topp forberedt. Masse forskjellig brukskunst, hjemmelaget håndverk, nettbutikker, kafe, lekekrok og høydaren; Arne og Carlos inspirasjonsforedrag på lørdagskvelden!

GØY!

1462987_449042201867075_1665801141_n

Mamma og jeg fikk en lang samtale med dem på slutten av kvelden, hvor vi fikk vist dem tingene våre og spurt om alt vi lurte på.
Dette var noen skikkelig jordnære og kule typer, som kom med masse skryt og gode råd til oss. Vi svevde etterpå. Gurland så moro å få en sånn annerkjennelse!

Neste mål er å klare å trø litt på sypedalen igjen, finne igjen kreftene mine og begynne å skape litt igjen.
Jeg har masse bestillinger før jul, og de akter jeg å kose meg med.

BTW… i dag har jeg bestilt alle julekortene, og er nesten ferdig med julegavene. Godt alt som er gjort! Tuddeluuu!

Photo 21.11.13 20 24 19

Ingen kommentarer: