fredag 24. juni 2011

Shamukjole “Lullaby and Spiders”

DSC_9497

Hvis man får bestilling på en kjole som skal være leken, morsom, comfy og aldeles Edderkoppfri, da lager man en elefantkjole. Klart man gjør! Særlig om den kanskje skal få være med i bryllup også, hvis den er heldig.

DSC_9492

Kjolen er definitivt så comfy og deilig at den kan brukes hele året, både i sofaen, på dansegulvet, på butikken, på reise og om man er på edderkoppjakt….
Det er til og med en egen lomme til å putte edderkoppene oppi!

DSC_9498

Kjolen skal til en dame som allerede har 3 Shamukjoler, hun skal nå ha 2 til! Gøy gøy! Elefantene kommer til å KOSE seg hos denne glade og smilende damen som elsker å ha det gøy med morsomme, GLADE klær. Hurra for sånne mennesker, de gjør livet til ett fint sted å være.

Kjolen er sydd i velour og interlock, myke, deilige stoffer som gjør kjolen til noe man velger FREMFOR joggedressen. Det er jo aldri feil.

Størrelse: 40

DSC_9493

Ønsker du deg en koselig nattasang, ikke helt fri for SPIDERS?
Da må du gjerne ta en lytt på sangen som JEG koste meg med da jeg sydde LULLABYkjolen.

2 kommentarer:

Innestemmen sa...

Nok en innertier =))

Har du lyst til å være med på min første Give away, så plops innom meg ved tid og anledning.
Tror premien kan være handy for den syglade ;)
Fortsatt god aften -
Mvh Siv

Shamu sa...

Tusen takk Innestemmen!
Jeg svipper innom bloggen din og lar meg friste! Tjohei!

Klem klem fra meg!