tirsdag 3. februar 2009

Lue "Bakepulver"

Jeg hekler jo alle luer uten mønster og helt på GEFYLEN.
Men så en dag så jeg en lue på strikkebutikken, den var sååå kul, og fine meg kjøpte garn og fikk link til mønster hos garnstudio.no som jeg kunne printe ut.

Luen var ikke en liten snerten klatt, men en lue bestående av hele 4 NØSTER... den er tung nemlig, robust, varm og veldig veldig kul! "Bakepulver" måtte den få hete, siden den heklet seg større enn noen tidligere luer jeg har heklet.

Shamu gjør ting hun ikke kan, joda, hun HEKLER etter mønster. *kry*
Og jammen gikk det ikke lett som en plett. Lue ble FERDIG!

Hva jeg har lært:
- Hekle med to tråder på en gang er ikke skummelt
- Lage dusk
- Felle og øke på riktig måte
- Hekle etter mønster



HPIM2023HPIM2029
HPIM2025


Størrelse: One size

2 kommentarer:

Hello sa...

Vilken läcker modell!!

Hello sa...

Vilken läcker modell!!