onsdag 25. februar 2009

Skjørt "Me, Myself & I, and Me again"

Til meg og bare meg!!!!!

HPIM2111 HPIM2118


Siden skjørtet viser så mange personligheter, har jeg valgt å ta bilder av to av dem.
Hun til venstre er Shamu og hun til høyre er Anita.
Bare sånn at det ikke skulle være noen tvil.


HPIM2123
Skjørtet er sydd av ett litt kraftig stretch stoff jeg ikke vet navnet på.
Det kan minne om stoff man finner på tynnere jakker, med stretch, eller bukser faktisk.
Jeg har fått det av en dame som er utrolig dyktig å sy, hun kaller seg Snurpa på nett og kan svare på det meste man måtte lure på innen søm.

Jeg har applikert ett hjerte av ett importert stoff fra Junaiten., samt pyntet det med noen gamle og nye knapper.
(se de fine trådene som har sneket seg inn på bildet... lite smart å knipse midt i natten.. hehe.. )

HPIM2125

I livet har jeg brukt svart ribb, for å gjøre det mer anvendelig, sånn i de obligatoriske slankemånedene.. man vet jo aldri hvor man ender.. haha.. da er det fint å ha ett skjørt som passer både innover og utover mage. 
(støvet på ribben skyldes pus som vraltet over rett før det blinket i blitzen.)

HPIM2104

Størrelse: ca 40

.

1 kommentar:

LilleLeo sa...

Åh, så fiint! Det var kjempe deg, og passet deg kjempe fint!